joi, august 07, 2008

Genesis

V-am povestit vreodata despre "Gene"? Ei bine, daca nu, o voi face acum, ca tot n-am mai scris nimic de muuuulta vreme :P

Genesis e a doua noastra casa
De cand ne-am asezat la masa;
Totu'-a-nceput acum vreo 2-3 ani,
Cand nu aveam la noi mult prea multi bani.

Ziceam sa ne caram si noi o data
S-atunci ideea a venit de la o fata.
Nu tin prea bine minte care-a fost
Dar nici nu cred ca are prea mult rost.

Acum avem un fel de dependenta
Sau poate este chiar dementa;
Noi una doua: "Hai in Gene",
Acolo-n bar sa stam pe perne.

Edy-i mereu la datorie,
Sa rada daca zicem vreo prostie,
Sau sa se mire de scrumiera noastra,
Chiar daca este ea putin cam proasta.

In Gene am facut atatea poezii...
(E drept c-am scris numai prostii);
Caci totul se rezolva la un ceai,
Chiar daca ai ceva, chiar daca n-ai.

Asta-i ultimul an de liceu,
Pot zice ca e cel mai greu...
Dar noi mergem mai des in Gene,
Sa radem si sa stam pe perne.

In Gene ne simtim noi ca acasa,
Caci tot ce-ti tre' gasesti pe masa,
Gasesti toti liceenii din Hasdeu,
Atunci cand pe la scoala dau de greu.



Am scris asta unde altundeva decat la masa in Genesis... intr-o zi cand am realizat cat de aproape e sfarsitul. Cand am realizat ca foarte curand voi merge acolo pentru ultima oara ca hasdeista... si niciodata nu ma voi mai intoarce acolo cu acest nume... Am scris-o cu intentia de a o lasa acolo ca amintire, alaturi de scrumiera facuta de Tana, dintr-o cutie de ceai lipton, scrumiera pe care ne-am semnat si am scris data... scrumiera de care Edy a ras vreo juma' de ora (era putin cam stramba).
Acum ca s-a terminat totul, am gasit din nou poezia asta... nu stiu daca se mai merita sa i-o duc, sa o atarne pe perete.... o voi lasa aici, tot ca amintire... ca amintire a vremurilor nu de mult apuse...a vremurilor care vor ramane mereu in mintea mea ca cei mai frumosi ani... dar astept cu nerabdare sa traiesc si alti ani frumosi... :P

2 comentarii:

Anonim spunea...

ehe,genesis:D.cel mai misto moment in genesis a fost in ultima saptamana de scoala,cand am mers 3sferturi din clasa.am facut tone de poze si am ras mai tot timpul..imi pare atat de rau ca ne-am unit abea la sfarsit.oricum,nu cred ca poate spune cineva(cu exceptia persoanelor care au stat NUMAI si NUMAI in banca,cu ochii in carti si caiete) ca nu ne-am inteles bine.conflicte sunt peste tot,dar eu cred ca a fost mai mult decat ok..si pentru mine,au fost cei mai frumosi ani de liceu.au fost faze prea frumoase ca sa le uitam.eu nici nu vreau sa aud de facultate.vreau la ora lui marica iau 3 :(((((

Sadowski Armand spunea...

Noi generatia 90 ar trebui sa fim mai uniti sa comunicam sa schimbam idei si sa impartim binele in lume.Imi poti da un email?Cred ca avem ce discuta.