vineri, iulie 18, 2008

I'm in love with an...

:-<>

Uoff... la naiba... o iau de la capat ... again and again... mereu ma indragostesc de cine nu tre'... pe care uneori il mai vad si drept perfectiunea intruchipata (dar englezul asta chiar e perfect...)...

Oare pe unde am pus "cartea" aia a mea... "De ce iubim magarii" :)) cred ca ar fi interesant sa mai adaug cateva motive... dar ce motive aveam acolo oare? :)) eh... la cati magari am iubit/iubesc/voi iubi... sunt sigura ca intotdeauna voi gasi motive... chiar daca nu sunt prea plauzibile motivele mele :))

In alta ordine de idei, ne-am facut preteni noi (in numar de 13) .... si avem o gramada de invitatii la ceai :)) (tocmai in Manchester).... si nu numai la ceai... la cumparaturi (se pare ca fetele alea erau obsedate de cumparaturi)... si totusi mi-e dor de ei... dar mai ales de pokemonul meu pui de gaina ... dragul, scumpul, minunatul, blondul, puful de pui de gaina... Pika-matt (aka Pickaciu) :))

2 comentarii:

M.G.Craciun spunea...

alieeeeeeeeen
=)) femeie wake up
tu nu indragostita [-( nunu...
lasa ca te vad eu peste 2 ani cu 3 puradei englezoi dupa tine =)))
si ii hranesti cu lapte fulga :)) evideeeeeeent

Anonim spunea...

claaar...e bine sa fii mereu indragostit...dar cu o anumita masura...nu ca altii :)))..nu dam nume..si zuza are dreptate :))