vineri, iulie 04, 2008

oficial... a trecut!!!

Oficial imi merge bine... :)) :)) iti amintesti x? melodia... ca momentan nu putem sa spunem ca ne merge prea bine... adica inca nu stim... Dar pot sa spun ca imi merge bine pentru ca am dormit... in ultimele 2 saptamani, de cand a inceput nenorocirea asta de bac, am dormit doar cate 2-3 ore pe noapte... acum pot sa savurez din nou un somn bun... :x

Un somn bun, un film bun, o plimbare buna prin parc, un baiat bun... :)) un ciocolat ... bine... astea toate doar pana sambata... ca dupa aia... vin rezultatele (care sper ... ba nu!!!! stiu sigur... ca vor fi bune).... :)))

cu pasul asta s-a incheiat de tot liceul... this sucks!!! chiar e deprimant sa stii ca nu ai unde sa te intorci la toamna, sa stai la o barfa mica... sa stai sa dormi, ca sa te refaci dupa vara :)) e oribil sa stii ca altii vor ocupa locul tau in banca de la perete, unde ai scris o luuunga lista ... e si mai oribil sa stii ca altii vor ocupa locul tau in inima dirigului... ca altii vor face boacanele tale :-<
dar e asa de bine sa stiu ca doar eu voi baga zambetul ala de blonda in vacanta dupa fiecare boacana :)) si ca, de fapt, nu va ocupa nimeni locul nostru in inima dirigului, pentru ca noi am fost unici! am fost prima promotie de I din Hasdeu... prima promotie de Inimosi :P :)) (astept cu nerabdare si o promotie de R in Hasdeu... nu, nu... nu retardati... ci Rationali :)))

pana una alta, s-a terminat bacul si sunt fericita!!! acum astept raspunsurile ...

Niciun comentariu: