marți, iulie 01, 2008

inca 2...

... deja au mai ramas doar doua probe... incep sa raman fara emotii... dar, cum bine zice un anume proverb, "sa nu zicem hop pana nu sarim gardul" :)) :))
azi am dat la geo... si subiectele au fost usoare... am stiut... am facut 2 greseli din neatentie si ameteala... dar nu-i bai :)) sunt pe drumul cel bun... :)) :))
dupa ce tot anul am cam frecat menta... acum revin (pentru putin timp) pe drumul de elev silitor... si pierd nopti si zile invatand... sper sa merite efortul cearcanele mele :))
maine dau la engleza... si sper sa fie usor ... doar speranta moare ultima... :P

aaaaa.... sa nu uit!!! Dumnezeule ce comuniste nenorocite am avut azi la supraveghere... :| groaznice... mais c'est la vie, c'est la guerre... daca pe boul ala de corector la romana l-a mancat ... ar trebui scarpinat.. sau ajutat sa se scarpine :))

Niciun comentariu: