luni, iunie 30, 2008

inca trei...

Inca nu-mi vine sa cred... maine, 1 iulie 2008, dau geografie, apoi, pe 2 iulie dau la engleza si pe 3 la psihologie...

inca nu constientizez ca se va termina... atatea emotii mi-am facut... si am pierdut atatea nopti invatand... :-< puteam sa fac altceva...
dar faza cea mai cea e cu liceul... nu imi dau inca seama ca s-a terminat... nu vreau! vreau inapoi acolo, in cutiuta noastra cu chibrituri, sa stam sa vorbim, sa radem, sa dormitam, sa chiulim in Gene... si cate si mai cate...

mereu ma intalnesc cu Fulga sa invatam la psiho... la scoala ne intalnim cu totii, ca deh... dam bacul... doar tre' sa fim acolo...

imi vreau palaria cu ciucure inapoi, vreau si roba... vreau si clasa a 12-a, si ultimii 4 ani din viata ii vreau inapoi! vreau sa mai fie o data, nu regret nimic... si daca, prin absurd, mi s-ar mai oferi posibilitatea sa mai trec o data prin liceu, as face totul exact la fel! nu as schimba nimic...

si apropo... un citat care sa ma puna mai mult pe ganduri la romana decat ala de la subiectul 2 nu se putea... ah, well...

Niciun comentariu: