miercuri, iunie 25, 2008

acum chiar ca e plina :))

"Que bonito!" ... na ca am terminat si cu spaniola... si mi-am luat revansa! am luat 10 cu felicitari... si cu intrebari disperate ... "mai copilu' tu de ce ai luat subiect de limba a 3-a? de cand faci spaniola? din clasa a 2-a? sau a 5-a?"... raspunsul meu firesc a fost: "um... :D:D din clasa a 10-a :D:D:D:D"

:))) :)) unde sunti voi, tanti tembele de la romana?? oare unde sunteti? ca sa va zic un frumos "vaya con dios! si hasta nunca!"...


ma intreb oare cand se va termina cu subiectivismul asta enervant de la examenele romanesti? ca este chiar frustrant uneori... pe bune! mai bine trecem totul pe teste grila si gata... acolo ori stii, ori nu! nu se mai uita nimeni la tine ca vii ca un fluturas, zambitor, increzator... si nu mai incearca nici un "conte" sa taie aripile "fluturasului" :p

dar cum bine zicea Pastorel Teodoreanu, "din betie te trezesti.../din prostie... NICIODATA!!!"

Niciun comentariu: