sâmbătă, iunie 28, 2008

Prost sa fii, noroc sa ai ...

Dap... stiu... e o chestie veche de cand lumea... prost sa fii, noroc sa ai! Ei bine... uite ca am avut noroc, frate! La romana scris, la partea a 3-a, a picat singurul eseu pe care il stiam: Particularitati ale basmului cult. =)))) =))) cum frate? exact subiectul 1...

dar a propos... pe cat de usor a fost subiectul 3... pe atat de scarbos a fost 1... l-am injurat asa de mult pe Nichita Stanescu cu "Nedreptatea" lui... mi-a scos peri albi. Innebunisem acolo scriind... de fapt aberand, ca nu prea stiam ceva concret :)) da' ce mai conteaza...

la subiectul 2 era de aberat pe baza unui citat... deci am aberat, ca la asta ma pricep cel mai bn ;))

in rest, toate bune si frumoase, am scris 8 pagini... mare si frumos, citet, adorabil... deci sper sa iau o nota cat mai mare :))

deh... speranta moare ultima :P


Niciun comentariu: