luni, iunie 23, 2008

partea plina... partea plina...

Yupiii!!! ce s-a intamplat azi?? ... pai... m-a urmarit din nou nr 13... (am tras varianta 49... 4+9=...13)... doar ca acum nu mi-a mai purtat noroc...
am picat la cea mai a dracu' comisie... cele mai mari jigodii din lume... nu m-au lasat sa-mi termin de rezolvat subiectele... m-au oprit dupa subiectul al 2-lea...
mi-au pus nota... si mi-au fluturat hartia aia in fata ... in semn de "nu pleci?"
cand am spus ca mai de zis un subiect... am fost tratata in sictir, iar dupa 2 fraze hartia era fluturata si mai insistent (si enervant...)

am luat foaia, am multumit, am zambit si am plecat...

- aceasta a fost o "monstra" din "obiectivitatea" specifica examenelor romanesti...

P.S.... sa nu va ganditi ca a fost ceva in neregula cu mine... camasa alba, pantaloni negri eleganti, calcati... pantofi cu toc, cravata, machiaj discret, par prins in coc... poate le-a deranjat fata mea... sau poate zambetul?

Niciun comentariu: