luni, iunie 16, 2008

la la la

"O zi fara un zambet e o zi pierduta". Tu de cate ori ai zambit pe ziua de azi? Am facut un ... experiment, sa zicem; asa cum unii isi scriu tot felul de nebunii si de mesaje cu incarcatura negativa pe genti, am zis sa scriu si eu ceva, sa vad ce efect are.
Pe o geanta bej am scris cu rosu "O zi fara un zambet e o zi pierduta". Am avut surpriza sa vad oameni zambind atunci cand au citit; mie mi se pare normal sa citesti ceva daca e scris... asa ca nu e nici o problema sa vad oameni chinuindu-se sa citeasca (iar pe cei pe care ii vedeam ca se chinuie prea mult... ii ajutam).
Mi se pare absolut normal sa faci pe cineva sa zambeasca; in unele cazuri poate fi sinonim cu datul unui colt de paine unui om infometat. Tristetea a devenit ceva la moda; acum e trendy sa fii emo; e in sa vrei sa te sinucizi; toti te admira daca tu reusesti sa te plangi cel mai mult, sa spui ca tu esti cel mai nenorocit din univers si ca nimeni nu mai e asa de surghiunit ca tine... dar nu asta vroiam sa spun; in fond si la urma urmei, e o tara libera si fiecare are dreptul la o opinie; pe care o respect, chiar daca nu sunt de acord cu ea.
Vreau sa spun ca totul in Bucuresti indica tristete; de la cersetorul de la coltul strazii pana la puricele de pe coada pisicii vecinei de la numarul 13. Traficul enerveaza pe toata lumea; caldura la fel; aglomeratia aceasta insuportabila da senzatia de sufocare... mai trist este ca ne complacem in aceasta situatie.
Se pare ca romanii au uitat sa se bucure de lucrurile marunte; cu alte cuvite... si-au pierdut inocenta copilareasca.
Cand ai zambit ultima oara?
Eu am zambit acum un minut, aducandu-mi aminte de vata de zahar, de sotronul pe care il desenam in curtea scolii, de parcul Cismigiu, de zilele de vara cand cineva canta la chitara, de noptile la munte si furtunile de zapada din mijlocul lui iulie...
Zambesc atunci cand vad copii fericiti in parc, atunci cand merg pe strada si vad cate un sotron desenat pe asfalt (imediat sar si eu :P), atunci cand "savurez" o vata de zahar; zambesc atunci cand vad o raza de soare...
Zambesc pur si simplu... pentru ca asa vrea muschiul meu!

Niciun comentariu: