miercuri, iunie 18, 2008

living next door to ... Bucharest


Dap... eu am trait si inca traiesc next door cu Bucurestiul... da' foarte next door... si ma refer la Bucurestiul vechi; ala pe care il vede toata lumea ca fiind frumos, extraordinar, minunat, ravisant si... vechi.

Si eu il vad cam la fel... dar eu am o privire de ansamblu ca sa zic asa... eu am o privire fix in dormitorul Bucurestiului... eu vad tot, aud tot, stiu tot; chiar daca Bucurestiul uneori nu ma aude si nu ma vede...

Tocmai asta e frumusetea... are sufletul deschis in fata mea pentru ca nu ma mai percepe...

Asa cum ziceam... azi am avut o surpriza de proportii: strada mea... cea mai jegoasa strada din centrul capitalei.. si din tot sectorul 2!!!!... strada mea... cea mai antica si veche strada... pavata cu piatra cubica de la 1800 si cu case de peste 100 ani... strada mea plina de gropi... strada mea... cu numeroase alte superlative... A INCEPUT SA FIE ASFALTATA!!!!!!!!!!

Strada mea va fi curata... strada mea nu va mai avea gropi! nu vor mai fi canale descoperite... nu va mai mirosi a gunoi... nu isi va mai rupe nimeni masina cand va veni la mine... nu-si va mai rupe nimeni picioarele cand va veni la mine...

Iata un exemplu bun de vechi si nou armonios imbinate... sa vedem totusi cat va dura... chiar sunt curioasa :D

Dar azi optimismul si bucuria unui nou inceput primeaza!!! >:D<

Niciun comentariu: