duminică, iunie 22, 2008

numarul meu norocos :P

Si ca sa nu ma dezmint nici de aceasta data, vreau sa postez si al 13-lea articol de pe blogul meu...
Maine incep bacul... "spanzuratoarea"... am prima proba, la romana... la oral... intru la ora 8:45... DIMINEATA!!!! la sala 4, la parter, la Comisia cu numarul 3...
Sper sa... iau o nota mare... sau macar rezonabila :-<

"speranta moare ultima" :p


P.S. cifra 13 ma urmareste peste tot... am fost mereu a 13-a la catalog... in clasa a 5-a, la testul de limba engleza, am fost a ... 13-a... numarul destinului meu este 4 (format din ... 13...)...
si pentru ca lista nu se incheie aici, am avut si un motan negru in casa (cred totusi ca eu i-am purtat lui ghinion si nu el mie...)... am acum vreo 6 sau 7 pisici negre prin curte...

dar pana nu voi descoperi, intr-o vineri 13, 13 pisici negre, la mine in curte, nu ma las! cand o sa se intample asta va anunt :P

3 comentarii:

Anonim spunea...

si ce mi se rupe pl mie de tn?

Anonim spunea...

dc-mi citesti blogul daca ti se rupe pl tie de mine?

Anonim spunea...

si a propos... your name (adica numele tau) este?