sâmbătă, iunie 21, 2008

chiar nu tre'!

Oare de ce?!? :(( nu e corect! Dar, cum bine stiu, rareori viata este corecta... deci... tre' sa ma conformez ca un papitoi mort a dat un decret... adica din cauza unui papitoi mort acum nush cati ani, noi tre' sa dam bacul.

E drept ca nu e vina lui ca subiectele sunt cum sunt... dar are si papitoiul mort mare parte din vina. Vorbesc, desigur, despre Napoleon... Al naibi... mic si al dracu'! => "vine bacu'... ne ia dracu'"...

Incepem in forta luni, cu romana oral... proba eliminatorie... ups... deci.. daca nu luam 5... dar de fapt 6, nu intram in bac... un stres mai putin am zice... dar nu e chiar asa.
Next... limba straina, proba orala... aici mai e cum mai e... subiectele nu's asa de nashparlete.
Urmeaza minunata, mirifica si ravisanta.... proba la romana scris... Aici e aici... pana aici a fost asa si asa... acum incepe cosmarul... inceputul apocalipsei...
Urmeaza o binemeritata pauza de relaxare/imbatare.... apoi vin in forta 3 examene, unul dupa celalalt...
Geografie... asta nu e chiar asa de greu. Mai scartaie la partile cu Romanica, dar in rest e ok...
Engleza... unde nu e nici o problema...
si... doamnelor si domnilor, vedeta din acest sezon, nimeni alta decat.... PSIHOLOGIA!!!!!!!

Oare de ce m-am legat eu la cap fara sa ma doara? Subiectele de la psiho sunt cele mai cele... si daca adunam si lipsa mea de chef de a invata... rezulta un ghiveci de abureala si noroc... pana acum noroc am avut din plin... incep sa ma gandesc daca pana aici mi-a fost, sau daca deja s-a terminat...

Din nefericire, la niciuna din materii nu e prea bine, dar macar la mine nu e chiar asa... mai sunt si bietii oropsiti de soarta care dau la mate... fizica... franceza... sau vreun bac bilingv (evident cel la franceza e nashpa rau de tot). Scuze, scuze!!! vine din urma la nashparletie si bacul la info... mi-e sincer mila de cei care dau asa ceva...

Deci... si in concluzie... sa ne pregatim sufleteste pentru urmatoarele doua saptamani din viata. Ceva imi spune ca nu le voi uita vreodata, exact ca anii de liceu...

Niciun comentariu: