marți, iunie 17, 2008

:D :D


:))) Pur si simplu nu pot sa incetez... sunt prea agitata... prea energica... imi vine sa intru cu capul intr-un zid... sa o iau la fuga dupa nu stiu ce... sa ma iau la intrecere cu soldatul care si-a dat sufletul la Maraton...
Nu am stare... imi vine sa topai... sa mananc vata de zahar... sa fiu iar la scoala si sa ma joc cu pretenii mei, ceilalti copiluti... sa fiu la gradinita chiar, si sa ne jucam... de-a mama si de-a tata :)) si de-a... doctorul... ;))

Vreau sa rad... sa fie iar soare pe strada mea... sa nu mai fie gropi! sa te intorci sa-mi canti la chitara, sa imi compui cantecul pe care ai zis ca il merit... sau acum nu-l mai merit? :)) :)) :)) oricum l-am meritat candva si asta e tot ce conteaza :P

Vreau sa fie peste tot soare... si cald... si sa se termine bacul... sa avem 100 de zile de betie si de uitare de sine, sa dansam si sa iubim cu toata fiinta.

Vreau sa fie soare si in Romanica... soare si la propriu si la figurat... (dar nu baiatul... ;) ala sa fie pe strada mea ;)))... vreau...

Nu stiu ce vreau, nu stiu ce am... nu stiu nimic :)) :)) :)) La naiba!!!! nu mai stiu nimic... Bah!! =)))

Sunt beata? :)) :)) :))


P.S. Te iubesc? :)) nici asta nu mai stiu... :D:D:D:D

Niciun comentariu: